Mijn avontuur in Schotland - Reisverslagen van Carmen de Krosse - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in Schotland - Reisverslagen van Carmen de Krosse - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur in Schotland

4 maanden ga ik studeren in een nieuw land, een nieuwe stad, andere cultuur en omgeving... Edinburgh. Behalve het studentenleven daar beleven ben ik ook van plan om veel van Schotland te gaan zien. Dus deze blog is voor mezelf en voor jullie, zodat jullie helemaal up-to-date zijn van mijn avonturen!

Recente Reisverslagen:

19 December 2015

Time flies... ready to go home

16 November 2015

Weeks full of fun!

26 Oktober 2015

Nr 3., met als highlight: Door Schotland getourd!

01 Oktober 2015

Wat blijft het hier leuk!

17 September 2015

De eerste weekjes
Carmen

Actief sinds 20 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2750

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 20 December 2015

Mijn avontuur in Schotland

Landen bezocht: